برچسب‌ها

دستگاه کنترل تردد دزدگیر آپارتمان نصب classic مداربسته 5500 پی ال سی پیشرفته کلاسیک ریموت نصب دوربین مداربسته دزدگیر ماهواره ای دوربین مداربسته دید در شب استیل میت رله پک دوربین مداربسته ip چشم ماجیکار قیمت دوربین مداربسته tracker دی وی آر plc فابریک ردیاب سایلکس موبایل تصویری ردیاب فابریک دزدگیر اماکن ریموت کنترل هواتای دوربین مداربسته دام چیرکار دیتکتور cctv لیزری پارکینگ انتقال تصویر N1 beam sensor بیم خطی دوربین مداربسته میکروفون سامسونگ چیتا 206 اینترنتی دزدگیر پژو دید در شب دیجیتال چشم دزدگیر اماکن 4کانال سوکت فابریک جی پی اس ساده matrix ارزان پراید جدید سوکت مخفی فک پارادوکس چشمی ahd کنترل سنسور مجیکار بیسیم دزدگیر کلاسیک sony ماتریکس استندالون همکار دزدگیر اتومبیل 4net چشم خطی GPS قیمت ارزان قیمت دزدگیر بک سنسور فروش زنوتیک خودرو واردکننده سیمکارتی هاوال پک دوربین مدار بسته تعمیر ردیاب ماشین فروشگاه ترکر دزدگیر ماجیکار چشم لیزری دوربین مداربسته چیرکار کنترلر MAGICAR دزدگیر پراید silex دستگاه ساعت زنی پایه دوربین مداربسته اماکن laser GPS DVR دزدگیر تصویری مادون قرمز دزدگیر منزل آژیر فایروال ردیاب موتور تلفن کننده اعلام حریق لیزر پژو دستگاه حضور و غیاب دوربین بهترین chaircar

نماد اعتماد الکترونیکی

بیم خطی لیزری 150 متری

( 1639 )

HX_150HDF    
CH-2BIM-8ch

بیم سنسور لیزری دو خط

برد :150m
دارای 8 کانال مجزا
قابلیت استفاده ضربدری تا 8 عدد چشمی
دارای پوشش ضد UV
مقاوم در برابر رطوبت و آفتاب و باران

دمای کارکرد 25- تا 60+

دارای زون NC و NO

Chaircar

1,620,000 تومان بدون مالیات.

افزودن به لیست دلخواه

محتوای بیم خطی

بیم خطی چیست؟

بیم خطی چگونه عمل میکند؟

بیم های خطی درچه مکان هایی بکارمیرود؟

آیا بیم های خطی شرایط نگهداری خاصی دارد؟

آیا بیم های خطی شرایط محیطی خاصی میخواهند؟

آیا بیم خطی شرایط نصب خاصی دارد؟

استفاده از بیم های خطی چه مزایایی دارد؟

چند ویژگی کلی بیم خطی150 متری 

چند کاربرد کلی بیم خطی150 متری 

انواع بیم های خطی لیزری

بیم های خطی پرطرفدار 

بیم خطی 150 متری و 100 متری چه تفاوتی دارند؟

تفاوت بیم خطی و فنس های الکترونیک چیست؟

عوامل مهم در نصب بیم های خطی 

بهترین دستگاه های دزدگیر اماکن برای سنسورها و بیم های خطی 

بیم خطی چیست؟

بیم خطی لیزری یکی از نوعی سیستم دزدگیری است که برای محافظت از اماکن تجاری، صنعتی و دفاتر استفاده می‌شود. این سیستم دزدگیری با استفاده از پرتوهای لیزری، به صورت خودکار به تشخیص حرکت اشیاء و افراد در محدوده ایمنی آن می‌پردازد.

در بیم لیزری دزدگیر اماکن، پرتوهای لیزری از دو پرتوگیر در نقاط مقابل یکدیگر عبور می‌کنند و در صورت وجود هرگونه حرکت در محدوده ایمنی، پرتوهای لیزری از مسیر خود منحرف می‌شوند و سیستم به صورت خودکار به کار می‌افت و اعلام خطر می‌کند. این سیستم دزدگیری می‌تواند در محیط‌های باز و بسته نصب شود و با استفاده از تکنولوژی لیزری، دارای دقت بالایی در تشخیص حرکت است.

از ویژگی‌های بیم لیزری دزدگیر اماکن می‌توان به سادگی نصب، قابلیت پوشش گسترده، دقت بالا در تشخیص حرکت، عدم وجود هیچگونه صدایی در فرایند تشخیص، و قابلیت اتصال به سیستم‌های هوشمند و اطلاع‌رسانی از طریق تلفن همراه اشاره کرد.

با استفاده از بیم لیزری دزدگیر اماکن، می‌توانید امنیت محیط کسب و کار خود را بهبود بخشید و خطر سرقت را به حداقل برسانید. این سیستم دزدگیری امکان اعلام خطر به صورت صوتی و یا به صورت پیامک و تماس تلفنی را نیز دارد که در صورت وقوع حادثه، به شما اطلاع رسانی می‌کند.

بیم خطی چگونه عمل میکند؟

بییم لیزری دزدگیر دارای یک جفت سنسور میباشد شامل یک فرستنده و یک گیرنده  که درموقعیت روبروی هم در دوطرف دیوارها،مسیرهای ورود و یا هرجایی که مدنظر باشد قرار میگیرد.

 پس از فعالسازی فاصله میانی دو سنسور توسط یک اشعه نامرئی محصور میشود، وقتی دو سنسور مقابل هم قرارا میگیرند توسط خطوط نامرئی(حفاظ نامرئی)به یکدیگر متصل میشوند و مدام باهم درارتباط هستند و هرموقع با فعالیت و عبور فرد ارتباط بین دو سنسور قطع شود هشدار به دستگاه دزدگیر ارسال میشود.

بیم های خطی درچه مکان هایی بکارمیرود؟

بیم های خطی درابعاد مختلف و بردهای مختلفی یافت میشوند که با توجه به محل نصب سنسور میزان برد موردنظر استفاده میشود.

بیم خطی 150 را میتوانید برای محافظت و محصور کردن دیوارها(روی دیوارها و دروازه اصلی ساختمان ها)،روف گاردن و تراس ساختمان ها،زمین ها،دامداری ها،گلخانه ها،باغ ها و دیگر فضاهای باز مورد استفاده قراردهید.میتوانید از بیم های خطی به عنوان محافظت از گالری ها،موزه ها،تراس های جلوباز و یا راهروهای ورودی نیز استفاده کنید.

بیم خطی به این دلیل اهمیت و کاربرد بالایی برای نصب برروی دیوار دارد که وقتی سارق بخواهد از راه های دیواری وارد محیط شوند هیچ گونه فضایی برای مانور و دورزدن سنسورها نخواهد داشت و با کوچکترین تحرکی سنسور ها فعال شده و دزدگیر به صدا درمی آید.

همچنین میتوانید برای محصور کردن و محافظت کردن به عنوان فنس با بردهای پایین تر از فنس الکترونیک 60 متری و فنس الکترونیک 30 متری استفاده کنید.

آیا بیم های خطی شرایط نگهداری خاصی دارد؟ 

بیم های خطی شرایط خاصی برای نگهداری ندارند اما به دلیل بکارگیری آنها در محیط های باز با شرایط جوی مختلف باید از نشستن گرد و غبار روی عدسی سنسور ها جلوگیری کنید،از وارد شدن ضربه به عدسی سنسورها جدا خودداری کنید،همچنین در فصول سرما از نشستن برف برروی سنسور و ایجاد یخ زدگی جلوگیری کنید(بهتر است برای اطمینان خاطر از محافظ یا سایبان برای قرارگیری برروی سنسور استفاده کنید).

آیا بیم های خطی شرایط محیطی خاصی میخواهند؟

جنس بدنه و ضدآب بودن بیم های خطی باعث شده تا هیچ مانعی برای نصب و اجرای آنها در شرایط محیطی و جوی مختلف نباشد.

بیم های خطی مقاوم دربرابر باد،مقاوم دربرابر تابش خورشید،مقاوم دربرابر باران و مقاوم دربرابر گرد و غبار میباشد و هیچ محدودیتی در موقعیت نصب و اجرای آن نخواهید داشت.

آیا بیم خطی شرایط نصب خاصی دارد؟

برای نصب بیم های خطی حتما لازم نیست که دو سنسور را به دیوار ها متصل کنیم،میتوان برای نصب از ستون و یا پایه های فلزی یا هر نگهدارنده دیگری استفاده کرد،ولی باید نکاتی را در میزان مسافت از سطح زمین و روبروی هم قرارگرفتن دو سنسور جهت تشخیص یکدیگر و برقراری ارتباط رعایت کنیم.

استفاده از بیم های خطی چه مزایایی دارد؟

بیم خطی به دلیل برد زیادی که دارد میتواند فضای امنیتی گسترده تری را برای شما به ارمغان بیاورد و بخش بیشتری از منطقه و یا ساختمان شارا دربر بگیرد،بنابراین یک وسیله بسیار مقرون به صرفه است و نیاز شمارا در استفاده از چندمحصول برآورده میکند.

بیم های خطی بدون سیم کشی بوده و نصب بسیار راحتی دارد،فقط کافیست بهترین موقعیت را برای نصب سنسورها انتخاب کنید و با اتصال به دستگاه دزدگیر،فعالسازی را انجام دهید.

چند ویژگی کلی بیم خطی 150 متری:

دقت بسیار بالا

ضدآب و رطوبت 

نصب سریع و بسیار راحت 

عملکرد با سرعت بالا 

برد مناسب برای برای انواع مصارف 

دارای لیزر نامرئی 

دارای خروجی تمپر(TAMPER):این قابلیت بسیار کاربردی به این صورت است که اگر فردی اقدام به از باز کردن قاب سنسور کند،سنسور تحریک شده و پیام هشدار را ارسال میکند همچنین اگر سارق اقدامی برای قطع برق سنسور انجام دهد هم هشدار به دستگاه دزدگیر ارسال خواهد شد.

چند کاربرد کلی بیم خطی 150 متری:

امنیتی کردن فضای اطراف ساختمان 

محافظت و محدود کردن دسترسی عموم به محیط 

محافظت و تعین حد و حدود در مزارع 

کمک به نگهبانی و محافظت در ساختمان ها و مجتمع ها

امنیتی کردن دیوار های اطراف اماکن 

انواع بیم های خطی لیزری 

بیم خطی 10 متری 

بیم خطی 20 متری 

بیم خطی 30 متری 

بیم خطی 60 متری  

بیم خطی 100 متری 

بیم خطی 200 متری 

بیم خطی 250 متری 

بیم های خطی پرطرفدار

بیم خطی 30 متری:بیم خطی 30 متری یکی از بیم های خطی پرطرفدار با برد 30 متری میباشد،همانند بیم های دیگر متشکل از یک فرستنده و یک گیرنده میباشد که با استفاده از اشعه نامرئی به هم متصل هستند.ازاین سنسور نیز میتوانید به عنوان محافظت از فنس ها دیوارها در مسافت های کمتر استفاده کنید.

بیم خطی 100 متری:سنسور خطی 100 متری نیز محصولی پرطرفدار در دسته بیم های خطی بوده که دارای برد 100 متری،حسگر لیزری،عملکرد و سرعت عالی با دید مستقیم و دارای خروجی تمپر(TAMPER) میباشد و میتوان به عنوان حفاظت از دیوارها،زمین ها،تراس ها،مزارع و ... مورد استفاده قرارداد.

بیم خطی 250 متری:محصول بیم خطی 250 متری آخرین نوع بیم خطی دارای بیشترین برد فرستنده و گیرنده میباشد،مقاوم دربرابر رطوبت،آفتاب و باران،دارای زون NC و NO،داری پوشش ضد UV و درای سویچ TAMPER میباشد و به دلیل دارا بودن برد بالا در بسیاری از فضاهای باز برای محافظت و ایجاد محدوده مورداستفاده قرارمیگیرند.

 بیم خطی 150 متری و 100 متری چه تفاوتی دارند؟

دو محصول بیم خطی 150متری و 100 متری از لحاظ ویژگی و کاربرد هردو یکسان و کاملا شبیه به هم هستند و تفاوت اصلی آنها تنها در میزان برد آنهاست،دقت و سرعت عملکرد در هردو یکسان و مکانیزم کارکرد هردو به یک صورت است.

بنابراین اگر میخواهید از سنسور خطی در مسافت های پایین تری استفاده کنید و محدوده کمتری را پوشش دهید میتوانید از بیم خطی 100 متری استفاده کنید.

تفاوت بیم خطی و فنس های الکترونیک چیست؟

دو محصول بیم خطی و فنس الکترونیک هردو علاوه بر شباهت های فراوان،تفاوت هایی نیز دارند که دو کاربرد و مورد استفاده نقش دارند

از اصلی ترین تفاوت این دو محصول میتوان به تعداد خطوط فرستنده و گیرنده اشاره کرد،فنس های الکترونیک یا فنس های میله ای به دلیل ارتفاع بلندتر از تعداد خطوط بیشتری پشتیبانی میکنند،این ویژگی زمانی کاربرد دارد که اگر زمانی شخص متوجه وجود فنس ها شد بدلیل تعداد زیاد خطوط و فاصله بین خطوط نتواند با تغیر موقعیت و یا پریدن از فنس عبور کند.

یکی دیگر از تفاوت های بیم خطی و فنس این است که در فنس های الکترونیک لازم نیست تمام خطوط قطع شود تا پیام هشدار صادر شود بلکه حتی با قطع ارتباط 1 یا 2 خط از خطوط تحریک انجام شده و دستور هشدار ارسال میشود.

 چند عامل مهم در نصب بیم های خطی 

1.موقعیت نصب

برای اینکه بتوانیم بهترین کارکرد و عملکرد را از بیم های خطی داشته باشیم ابتدا باید از بین تمامی مکان های نام برده شده(دیوار،دروازه ها،زمین ها،تراس ها و...) بهترین موقعیت را برای قرارگیری سنسورها انتخاب کنیم 

برای مثال اگر میخواهیم از بیم به عنوان محافظت از تراس استفاده کنیم،سنسور هارا در گوشه های ورودی ها و درموقعیتی قراردهیم که کل محدوده تراس را پوشش دهد.

2.ارتفاع نصب 

یک عامل مهم بسیار ارتفاع نصب سنسورها است که باید هوشمندانه عمل کرد، یعنی اگرمیخواهیم بیم هارا برای فضای ورودی خانه انتخاب کنیم باید ارتفاع مناسبی را از سطح زمین انتخاب کنیم تا درصورت مشاهده سنسور ها توسط سارق ن امکان ردشدن از زیر آن باشد ن امکان ردشدن از روی آن دراینصورت اگر میخواهیم فضای کافی برای مانور سارق نباشد باید از چند بیم استفاده کرد.

درصورت نصب بیم برروی دیوار لازم نیست نگران ارتفاع آن باشیم،چراکه باقراردادن سنسورها روی دیوار شخص یا سارق درهرصورتی سنسورهارا تحریک میکند.

3.انتخاب دستگاه دزدگیر خوب و مناسب 

همانطور که میدانید برای فعالسازی بیم های خطی یا تمام چشم و سنسورها ابتدا به یک دستگاه دزدگیر نیاز داریم تا تمامی هشدارهارا به اجرا دربیاورد،بنابراین باید دزدگیر مناسب را جهت مصارف خود و اتصال سنسورها انتخاب کنید.

بهترین دستگاه های دزدگیر اماکن برای سنسورها و بیم های خطی 

دزدگیر سینووال مدل NS22

دزدگیر NS22 یک دزدگیر بسیارعالی دارای 8 زون میباشد همچنین قابل اتصال به انواع بیم های خطی،چشم های فضی باز، مگنت ها و شوک سنسور ها میباشد.

دزدگیر سایلکس مدل SG8

دزدگیر کاربردی سایلکس دارای 5زون با قابلیت تنظیم هر زون به 8 حالت میباشد،دارای 10 حافظه شماره تماس در هنگام آلارم با قابلیت ارسال پیامک فارسی،قابل اتصال به چندین سنسور و بیم.

دزدگیر چیرکار مدل N1+

دستگاه مرکزی N1+ قابل برنامه ریزی و کنترل از طریق تماس صوتی،پیام کوتاه و نرم افزار میباشد،دارای 4 خروجی قابل کنترل،گزارش گیری محرمانه،امکان تنظیم سنسورهای بیسیم روی هریک از زون ها، با حافظه 30 شماره تلفن.

دزدگیر کلاسیک مدل Z4-ULTRA

هریک از زون های این دستگاه قابلیت اتصال به چندین سنسور باسیم چشمی،دتکتور دود،مگنت مغناطیسی و بیم های خطی را دارد همچنین قابلیت اتصال به سنسور های بیشتر تا 2برابر را دارا میباشد.

سوالات پرتکرار 

طول عمر بیم های خطی چقدر است؟

با مقاومت بالای بیم های خطی دربرابر شرایط محیطی مختلف و همچنین طراحی و عملکرد بسیار خوب آن به یک محصول بادوام با طول عمر بالا تبدیل شده.

برای محافظت دیوارها از بیم استفاده کنیم یا فنس؟

برای محافظت و جلوگیری از ورود سارق از راه دیوارها استفاده از بیم های خطی کفایت میکند چراکه برای استفاده برروی دیوار تعداد خطوط فرستنده و گیرنده بیم ها اهمیتی ندارد و با کوچکترین تحرک شخص سنسورها فعال میشوند.

آیا بیم های خطی حیوانات را تشخیص میدهند؟

مکانیزم عملکرد بیم های خطی به این صورت است که تمام خطوط متصل از فرستنده به گیرنده باید قطع شود تا پیام هشدار ارسال شود بنابراین جای نگرانی برای بروز آژیر مزاحم نیست.

آیا استفاده از بیم های خطی کفایت میکند؟

برای محافظت از راه های ورودی منازل و دیگر اماکن،استفاده از بیم های خطی بردبالا به دلیل ایجاد یک منطقه بزرگ امنیتی،میتواند نیاز شمارا برآورده کند. 

بخش سوال و جواب درباره محصول :