برچسب‌ها

تعمیر چشمی silex خرید ریموت کنترل دزدگیر پژو ردیاب موتور classic چشم سنسور ارزان قیمت ریموت دزدگیر منزل میکروفون کنترلر نصب دوربین مداربسته 4net tracker فک مداربسته 4کانال دوربین مداربسته چیرکار قیمت دوربین مداربسته ارزان آژیر تلفن کننده پژو ماتریکس دیتکتور کنترل فروشگاه چیرکار سوکت فابریک سیمکارتی نصب لیزر استیل میت ریموت تصویری دوربین تله ماتیکس ترکر کلاسیک پارکینگ سنسور chaircar مجیکار تصویری دزدگیر تصویری سوکت matrix رله چشم خطی هارد دزدگیر ماهواره ای ساده دوربین مداربسته قیمت ahd مخفی فابریک استندالون دزدگیر کلاسیک 5500 پک دوربین مداربسته دستگاه کنترل تردد جدید موبایل ip پارادوکس پارکینگ ردیاب دزدگیر MAGICAR beam sensor پیشرفته دیجیتال فروش اماکن ردیاب ماشین هاوال 206 دوربین مداربسته دید در شب cctv plc بک سنسور دزدگیر اماکن DVR همکار دزدگیر آپارتمان اعلام حریق دزدگیر ماجیکار دستگاه حضور و غیاب پی ال سی پایه دوربین مداربسته GPS زنوتیک خودرو سایلکس چیتا دزدگیر اتومبیل دید در شب خرید ریموت پراید بیم خطی سامسونگ laser GPS لیزری مادون قرمز ردیاب فابریک N1 اینترنتی جی پی اس sony ماجیکار دی وی آر پک دوربین مدار بسته چشم دزدگیر اماکن چشم لیزری بیسیم فایروال دزدگیر پراید

نماد اعتماد الکترونیکی

دزدگیر اماکن4NET,مدل B300

دزدگیر اماکن فورنت با تلفن کننده خط ثابت 4NET B300

دارای 9 زون و تلفن کننده خط ثابت

دارای یک خروجی رله

کنترل از طریق خط تلفن ثابت

هماهنگی با سیستم مخابراتی منطقه

کنترل تجهیزات الکتریکی

قابلیت ضبط صدا

......

افزودن به لیست دلخواه

دزدگیر اماکن فورنت با تلفن کننده خط ثابت مدل

4NET B300

دزدگیر اماکن فورنت مدل 4NET B300  یکی از محصولات کمپانی 4NET می باشد

این دستگاه اماکن مرکزی دارای یک عدد تلفن کننده خط ثابت نیز می باشد که در صورت بروز آلارم توسط دستگاه از طریق خط تلفن ثابت به شماره های ذخیره شده در حافظه دستگاه تماس میگیرد و و قوع سرقت را به اطلاع مدیر یا مدیران می رساند


1- این دستگاه دارای 6 زون باسیم و 3 زون بیسیم میباشد که بر روی هر زون بیسیم میتوان 5 عدد چشم یا مگنت یا… بیسیم با کد متفاوت نصب نمود.

شما میتوانید محل مورد نظر خود را به یک تا شش زون مختلف تقسیم نمایید

مثلا میتوانید سنسورهای مربوط به درب ورودی ساختمان را به زون 1 متصل نمایید و سنسورهای مربوط به انبار را به زون 2 متصل نمایید و سنسورهای مربوط به فضای داخلی ساختمان را به زون 3 متصل نمایید و سنسورهای آشپزخانه را به زون 4 متصل نمایید با این کار می توانید هم در زمان سرقت متوجه شوید سارقان از کدام محل وارد شده اند و هم اینکه میتوانید در مواقع دلخواه بخشی از محل را مورد حفاظت قرار دهید در حالیکه بخش دیگر را از حفاظت خارج نمایید یا اینکه برخی از فضاها را در حالت حفاظت 24 ساعتهخ قرار دهید به عنوان مثال شما می توانید انبار را در حالت زون 24 ساعته قرار دهید به این معنی که تمایل دارید دایما سنسورهای این قسمت فعال باشند معمولا از زون 24 ساعته برای دتکتورهای دود استفاده می شود که می خواهیم در هر زمان از روز آتش سوزی را به ما اعلام نمایند

یا اینکه می توان مثلا سنسورهای داخل فضای ساختمان را غیر فعال کرد در حالیکه سنسورهای مربوط به فضای بیرونی ساختمان همچنان فعال هستند

یا اینکه میتوانید سنسورهای دلخواه خود را روی حالت دینگ دانگ قرار دهید تا ورود و خروج ها به داخل ساختمان با دینگ دانگ به شما اعلام شوند



2- از دیگر امکانات این دستگاه برد زیاد ریموت و  قابلیت شناسایی 9 عدد ریموت کد لرنینگ  میباشد که برای هر ریموت کد شناسایی اختصاص داده میشود.

3- از قابلیت های منحصر بفرد دستگاه قابلیت پخش دینگ دانگ با 2 تن متفاوت میباشد که کاربر متواند آن را بصورت “دینگ دانگ” ، پیغام “خوش آمدید” تنظیم کند.

4- این دستگاه دارای یک خروجی رله میباشد که میتوان با ریموت آن را کنترل نمود . کاربر میتواند آن را بصورت لحظه ای یا روشن شدن به همراه دستگاه را  انتخاب نماید.

5- در این دستگاه میتوان توسط 2 عدد دیپ سوئیچ صدای بلنگوی خارجی را در هنگام تک آژیر کنترل کرد.

7- این دستگاه را علاوه بر ریموت با کیپد خود دستگاه و از طریق کنترل از راه دور از طریق خط تلفن نیز میتوان خاموش و روشن نمود.

8- این دستگاه از یک تلفن کننده خط ثابت  هوشمند و کاملا سخنگو برخوردار است .


9- در این دستگاه  میتوان اعلام گزارش قطع و وصل برق را فعال و غیر فعال نمود.

10- به علت تفاوت مراکز مخابراتی کشور  در این دستگاه از دو  سیستم شماره گیری تن و پالس برای خط ثابت استفاده شده که کاربر میتواند سیستم متناسب با مرکز مخابراتی منطقه خود را انتخاب کند.

11- توانایی دیگری که کاربر میتواند متناسب با استفاده خود آن را فعال نماید کنترل از راه دور توسط ارتباط از طریق تماس با دستگاه و  وارد کردن رمز و کدهای فرمان بصورت تن میباشد . که میتوان فعال و غیر فعال نمود .

 12- از دیگر امکانات توانایی قطع و  وصل تجهیزات الکتریکی توسط 5 خروجی این دستگاه میباشد . کاربر میتواند هرکدام از خروجی ها را روشن ، خاموش و یا بصورت لحظه ای روشن نماید .

13- از ویژگیهای دیگر این دستگاه قابلیت استراق سمع محرمانه آن میباشد به این گونه که در صورت تماس با دستگاه و و وارد نمودن رمز و سپس کد استراق سمع دستگاه  به مدت 10 ثانیه صدای محیط را پخش میکند.

بخش سوال و جواب درباره محصول :