دزدگیرهای اماکن

انواع مختلف دزدگیر اماکن و آپارتمان

1-دزدگیر اماکن

2-دزدگیر اماکن با تلفن کننده خط ثابت

3-دزدگیر اماکن با تلفن کننده خط ثابت و سیمکارت

1-دزدگیر اماکن بدون تلفن کننده :دزدگیر های اماکن بدون تلفن کننده همان طور که از نامشان پیداست آن دسته از دزدگیرهایی هستند که دارای تلفن کننده نمی باشند این نوع دزدگیرهای اماکن بیشتر در مکان هایی نصب می شوند ک...

انواع مختلف دزدگیر اماکن و آپارتمان

1-دزدگیر اماکن

2-دزدگیر اماکن با تلفن کننده خط ثابت

3-دزدگیر اماکن با تلفن کننده خط ثابت و سیمکارت

1-دزدگیر اماکن بدون تلفن کننده :دزدگیر های اماکن بدون تلفن کننده همان طور که از نامشان پیداست آن دسته از دزدگیرهایی هستند که دارای تلفن کننده نمی باشند این نوع دزدگیرهای اماکن بیشتر در مکان هایی نصب می شوند که شخص فقط تمایل دارد درصورت تحریک سنسورها یک آلارم و یک آژیر دریافت نماید مثلا شما برای انبار خود نگهبان استخدام کرده اید و نگهبان بیرون انبار مشغول نگهبانی است اگر سنسورهای داخل انبار تحریک شوند با بلند شدن صدای آژیر نگهبان پیگیری های لازمه را انجام می دهد و یا اینکه شما برای منزل مسکونی و یا ویلای شخصی خود سرایدار استخدام کرده اید هرگاه سنسورهای داخل منزل مسکونی و یا ویلای شما تحریک شوند با به صدا در آمدن آژیر سرایدار آگاه شده و اقدامات لازم را انجام میدهد نقطه ضعف این مدل دستگاه در این است که اگر مثلا نگهبان و یا سرایدار شما در محل برای لحظاتی حظور نداشته باشد عملا صدای آژیر جز ایجاد رعب و وحشت برای سارق کار دیگری نخواهد کرد و سارق می تواند در مدت زمان کوتاهی که دارد سرقت خود را انجام دهد البته در صورتی که یک مدل دستگاه اماکن بدون تلفن کننده تهیه نموده اید هم نگران نباشید شرکت ها و کارخانه های تولید کننده تجهیزات حفاظتی تلفن کننده های جداگانه ای را طراحی نموده اند که این قابلیت را دارند که به دستگاه اماکن بدون تلفن کننده متصل شوند و آنها را هم به دستگاه اماکن با تلفن کننده تبدیل نمایند و نقطه ضعف این مدل دستگاه اماکن را از بین ببرند.

این تلفن کننده های اکسترنال (جداگانه) در دو نوع عرضه می شوند 1-تلفن کننده با خط ثابت 2- تلفن کننده سیم کارتی با خط ثابت که در ادامه مفصلا به بررسی این تلفن کننده ها نیز خواهیم پرداخت.

پس اگر هنگام خرید دستگاه اماکن و یا کارشناس فروش مربوطه پیشنهاد یک دستگاه اماکن بدون تلفن کننده به همراه یک تلفن کننده جداگانه را داد تعجب نکنید

شاید حالا برای شما این سوال پیش آمده باشد که بهتر است یک دستگاه اماکن بدون تلفن کننده تهیه نماییم و سپس اقدام به افزودن یک تلفن کننده جداگانه برروی آن را بنماییم و یا اینکه از همان ابتدا یک دستگاه اماکن با تلفن کننده خط ثابت یا تلفن کننده سیم کارتی با خط ثابت بنماییم در قسمت بعدی تفاوت این ها را برای شما تشریح خواهیم نمود تا بتوانید انتخاب های آگاهانه تری داشته باشید

2-دزدگیراماکن با تلفن کننده خط ثابت : دزدگیر های اماکن با تلفن کننده خط ثابت قادر هستند هنگام تحریک سنسورها علاوه بر اعلام آژیر از طریق خط ثابت محل به شماره هایی که در حافظه آنها ذخیره شده است تماس بگیرند و اعلام هشدار نمایند این اعلام هشدار در مواقعی که شما از محل دستگاه اماکن فاصله دارید و صدای آژیر به شما نمی رسد بسیار سودمند می باشد البته این مدل دزدگیر های اماکن دارای یک نقطه ضعف اساسی هستند موارد بسیاری گزارش شده است که سارقان جهت سرقت از مکان مورد نظر ابتدا اقدام به قطع برق و خط تلفن نموده وسپس اقدام به سرقت نموده اند در این شرایط دستگاه اماکن و سنسورها با باتری بک آپ داخل دستگاه کار می کنند و دستگاه شروع به آژیر کشیدن می نماید اما چون خط تلفن توسط سارقان قطع شده است دیگر تلفن کننده قادر به شماره گیری شماره های داخل حافظه نخواهد بود و اگر شما از محل سرقت فاصله داشته باشید صدای آژیر دستگاه به شما نخواهد رسید و سارقان به آسانی به خواسته خود میرسند پس چاره چیست؟

اگر احتمال چنین خطری را برای محل نصب دزدگیر اماکن خود می دهد توصیه ما به شما دستگاه اماکن با تلفن کننده سیمکارتی و خط ثابت است که در زیر توضیح داده شده است

3- دزدگیر اماکن با تلفن کننده سیمکارتی : دزدگیر های اماکن با تلفن کننده سیم کارتی علاوه بر اینکه هنگام تحریک سنسورها قادر به اعلام آژیر هستند می توانند هم از طریق خط ثابت و هم از طریق سیم کارت اقدام به تماس با شماره های داخل حافظه نمایند و شما را از وقوع سرقت آگاه نمایند در این مدل دزدگیرهای اماکن سارقان حتی اگر خط ثابت تلفن را قطع نمایند تلفن کننده از طریق سیم کارت داخل خود با شما تماس گرفته و به شما پیامک ارسال می نماید.

نصب دزدگیر اماکن

دزدگیرهای اماکن امروزه یکی از اصلی ترین تجهیزات محافظتی برای حفظ و ایجاد امنیت اماکن مختلف میباشد و میتوان دزدگیرهارا یکی از اصلی ترین و مهمترین تجهیزات موردنیاز منازل و یا محل کار دانست که با قابلیت های گسترده ای که دارند،به صورت کامل میتوانند محیط موردنظر را پوشش دهد.

دزدگیرهای اماکن مطلقات مختلفی از جمله سنسورهای حرکتی،مگنت ها و... دارند که تعداد این سنسورها براساس محیط مدنظر و موقعیت مختلف میتوانند تعداد متغیری داشته باشند و طبیعتا باید سنسورهارا در بهترین موقعیت قرارداده تا به طور کامل محدوده را پوشش دهند.

نصب دزدگیرهای اماکن بهتر است که توسط نصاب دزدگیر انجام شود تا علاوه بر دستگاه،تمامی سنسورهارا در موقعیتی قرارمیدهند که بتواند به طور کامل محدوده موردنظر را پوشش دهد و علاوه بر این نصابان به طور کاملا حرفه ای دزدگیرهای اماکن را در کمترین زمان ممکن برای شما نصب و به اجرا درمیاورند.

نصابان باتجربه و ماهر شرکت نگهبان سیستم در اقصی نقاط کشور آماده خدمت رسانی به شما میباشند.

یک مجموعه دزدگیر اماکن خوب و مطمئن،علاوه بر دستگاه مرکزی دارای انواع سنسورها،ریموت ها،بلندگو،مگنت ها،شوک سنسور دزدگیر اماکن و ... میباشد که براساس نوع دستگاه دزدگیر اماکن،انواع مختلفی از این مطلقات را میتوانید دراختیار داشته باشید.

چشمی های دزدگیر اماکن 

یکی از اصلی ترین و مهمترین تجهیزات دزدگیرهای اماکن چشمی ها هستند که وظیفه تشخیص سوژه را دراختیار دارند،این چشمی ها براساس انواع خود دارای یک کاربرد یکسان و مهم هستند که با استفاده از سنسورهای حرکتی خود بتواند افراد و یا سوژه موردنظر را تشخیص دهند.

چشمی های دزدگیر اماکن زمانی که فعال میشوند،به تمامی فعالیت های اضافی واکنش نشان داده و با کمک سنسورهای خود هر تحرکی ها تشخیص و با ارسال سیگنال های خود به دستگاه دزدگیر اماکن دزدگیر را فعال میکند.

چشمی های دزدگیر اماکن دارای وسعت دید بالا و گسترده میباشند و پس از نصب در یک مکان مناسب میتوانند محدوده بزرگی را تحت پوشش خود قراردهد.

مگنت ها 

یکی دیگر از تجهیزات دزدگیرهای اماکن،مگنت ها میباشند که میتواند یکی از مطلقات مهم در یک مجموعه دزدگیر اماکن باشد و اگر به درستی و در موقعیت مناسب از آنها استفاده کرد میتوانند بسیار کاربردی و کمک رسان باشد.

مگنت های دزدگیر اماکن دارای دو مدل بیسیم و باسیم میباشند که خب روش کار و کاربرد هردوی اینها یکی است.

مگنت های دزدگیر اماکن دارای دوقطعه مجزا میباشد که در بین دو رابط مانند درها یا پنجره ها متصل میشوند و هر کدام از آهنها دارای آهنربا میباشد و زمانی که در بسته باشد به هم متصل هستند و زمانی که در باز شود این دو قطعه نیز از هم جدا شده و دستگاه دزدگیر فعال میشود.

ریموت ها

ریموت کنترل های در هر وسیله و یا تجهیزاتی یه مطلقه اصلی و کاربردی به شمار میروند و به طور کلی وظیفه کنترل و هدایت دستگاه هارا برعهده دارند.دزدگیرهای اماکن نیز بر اساس انواع و مدل خود دارای ریموت های مخصوصی میباشند که شا بتوانید علاوه بر کنترل دستگاه دزدگیر توسط نرم افزار با استفاده از این ریموت ها دستگاه رو هدایت و کنترل کنید و هر دستگاه دزدگیر یک محدودیت مشخصی در تعداد کدکیری ریموت ها دارد و میتوانید براساس نیاز خود و ظرفیت دستگاه تعداد ریموتی که میخواهید را به  دستگاه کد دهید.

بیم های خطی دزدگیر اماکن 

یکی از سنسنورهای بسیار مهم و کاربردی دزدگیرهای اماکن،بیم های خطی دزدگیر میباشند که با استفاده مناسب از آنها میتوانند یک مطلقه بسیار کاربردی و مهم باشد.بیم های خطی همانند حفاظ ها عمل میکنند و رفت و آمد و تحرکات افراد را محدود میکند.

این بیم ها دارای دو قطعه مجزا هستند و دارای یک فرستنده و یک گیرنده میباشند که روبروی هم قرارمیگیرند و امواج و خطوط نامرئی از فرستنده به گیرنده منتقل میشود و پس از برقراری این ارتباط و اتصال به دستگاه دزدگیر اماکن اگر شخصی از بین این دو بیم عبور کند و خطوط را قطع کند دستگاه فعال شده و آژیر به صدا درمیاید.

فنس های الکترونیک نیز مکانیزمی همانند بیم های خطی دارند،ولی کاملا شبیه به فنس های محافظتی میباشند و همچنین دارای خطوط دربرگیرنده بیشتری میباشند و ارتفاع بیشتری را تحت پوشش قرارمیدهند. 

بیشتر

دزدگیرهای اماکن  

( 50 محصول وجود دارد )
در صفحه

نماد اعتماد الکترونیکی

برچسب‌ها

ردیاب موتور سوکت laser GPS chaircar سنسور فروش ماتریکس مخفی بیم خطی 4net دستگاه حضور و غیاب ردیاب زنوتیک هارد جدید چشمی دیجیتال استیل میت ریموت کنترل پایه دوربین مداربسته تلفن کننده چشم دزدگیر اماکن موبایل دزدگیر تصویری cctv ماجیکار plc دزدگیر اماکن اعلام حریق دزدگیر کلاسیک فایروال رله دوربین مداربسته پیشرفته beam sensor چیتا فک چشم خطی matrix N1 MAGICAR پی ال سی کلاسیک دزدگیر اتومبیل فروشگاه فابریک هاوال ردیاب فابریک تله ماتیکس silex پژو دزدگیر آپارتمان DVR لیزری لیزر دستگاه کنترل تردد کنترلر ارزان قیمت سامسونگ نصب دوربین مداربسته قیمت دوربین مداربسته دیتکتور قیمت اماکن دوربین مداربسته چیرکار دزدگیر پژو سوکت فابریک کنترل 4کانال ارزان هواتای بک سنسور دی وی آر پراید sony میکروفون پارکینگ مجیکار پارادوکس پک دوربین مدار بسته سایلکس دزدگیر دید در شب بیسیم پک دوربین مداربسته classic استندالون ترکر مداربسته خرید همکار چیرکار 5500 خودرو دزدگیر منزل ahd ریموت نصب چشم GPS مادون قرمز ip ساده دزدگیر پراید چشم لیزری دزدگیر ماجیکار ردیاب ماشین دوربین دزدگیر ماهواره ای پارکینگ سنسور tracker اینترنتی 206 ریموت تصویری آژیر جی پی اس خرید ریموت تعمیر تصویری سیمکارتی