برچسب‌ها

میکروفون پارکینگ ساده پراید پارکینگ سنسور بک سنسور چشمی GPS سیمکارتی دزدگیر پراید پارادوکس هواتای فروشگاه دزدگیر پژو دزدگیر تصویری تعمیر 5500 دزدگیر ماجیکار آژیر MAGICAR چشم دزدگیر اماکن ماتریکس دزدگیر منزل مجیکار DVR اعلام حریق N1 سوکت classic تصویری کلاسیک دوربین دیتکتور دوربین مداربسته چیرکار دزدگیر اماکن tracker لیزر silex کنترلر ترکر دزدگیر ماهواره ای اماکن نصب matrix خرید دیجیتال sony ip laser GPS پک دوربین مداربسته بیسیم فابریک سوکت فابریک دزدگیر اتومبیل فایروال فروش چشم cctv زنوتیک کنترل دزدگیر کلاسیک پیشرفته مداربسته استندالون ماجیکار 4net همکار قیمت دوربین مداربسته دزدگیر سامسونگ رله پژو ahd هاوال مخفی تله ماتیکس مادون قرمز بیم خطی تلفن کننده plc چشم لیزری لیزری اینترنتی ارزان قیمت سایلکس دید در شب دوربین مداربسته ردیاب فابریک ریموت قیمت سنسور دستگاه کنترل تردد استیل میت دزدگیر آپارتمان chaircar ردیاب موتور فک دستگاه حضور و غیاب هارد ردیاب ماشین چیتا 4کانال خودرو پایه دوربین مداربسته جدید چیرکار ردیاب نصب دوربین مداربسته beam sensor ریموت کنترل چشم خطی دی وی آر ارزان پی ال سی خرید ریموت 206 جی پی اس موبایل پک دوربین مدار بسته ریموت تصویری

نماد اعتماد الکترونیکی

کیف کمری ردیاب

( 2260 )

کیف کمری ردیاب آهنربایی شخصی برای افراد

کیف محافظ ردیاب

ابعاد: 60×40×30 میلیمتر

جنس: برزنتی

رنگ: مشکی

کیف کمری مناسب برای ویزیتور ها برای کودکان سالمندان

کیف مناسب برای ردیابی و شنود

Chaircar

99,000 تومان بدون مالیات.

افزودن به لیست دلخواه

کیف محافظ ردیاب

ابعاد: 60×40×30 میلیمتر

جنس: برزنتی

رنگ: مشکی

کیف کمری ردیاب

مناسب برای افراد ویزیتور و کودکان میباشد که جلوی فعالیت فیزیکی فرد گرفنه نمیشود

کیف کمری ردیاب و شنود شخصی میتواند طیف زیادی از ردیاب ها را در خود جای دهد .

در هر خانواده ای فراهم اوردن امنیت و محافظت از فرزندان بسیار لازم و ضروری است. ایجاد امنیت در سطوح مختلف نیازمند استفاده از راهکارها و ابزار های مخصوص بخود می باشد. با توجه به اینکه امکان مراقبت از فرزندان بصورت مداوم و مستقیم وجود ندارد. لذا ناگزیر به استفاده از تکنولوژی و ابزارهایی برای تامین این نیاز هستیم. یکی از این ابزارها که استفاده از آن ها آسان و براحتی در دسترس است ردیاب شخصی و یا gps قابل حمل است.

معرفی ردیاب

ردیاب وسیله ای است که هر لحظه طول و عرض جغرافیایی مکان را از ماهواره های جی پی اس دریافت نموده و با استفاده از سیمکارت این اطلاعات را به سرور مخصوص بخود ارسال نموده و به این ترتیب موقعیت محل مورد نظر را نمایش می دهد.

ردیابها به دو دسته با سیم و بی سیم تقسیم می شوند. ردیابهای باسیم عموما برای خودروها و دیگر وسایل نقلیه استفاده می شوند و نصب این نوع ردیابها بدون حضور نصاب متخصص امکان پذیر نیست.

ردیاب بیسیم

ردیابهای بیسیم بدون نیاز به نصب و حضور نصاب هستند و به همین دلیل بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. برق مورد نیاز این ردیابها بوسیله باتری داخلی آن ها تامین میشود. بر اساس ظرفیت باتری و تعداد روزهای نگهداری شارژ، ابعاد این ردیابها متفاوت است.باتری ردیابهای بیسیم معمولا با ظرفیت 800، 1500، 5000، 10000 و .... میلی آمپر طراحی شده اند. ردیاب بیسیم را می توان به عنوان ردیاب دوم و یا حتی برای کارهای پلیسی و تعقیب و ... در وسایل نقلیه استفاده نمود. زیرا یک وجه ردیاب های بیسیم دارای چندین آهنربای فوق العاده قوی می باشد که براحتی می توان آن را به سطوح آهنی چسباند. به همین دلیل به این نوع gps ردیاب آهنربایی نیز گفته می شود.

مهمترین کاربرد ردیابهای آهنربایی حفاظت از کودکان و سالمندان و وسایل گرانبهاست. با قرار دادن gps آهنربایی داخل کیف و یا جیب میتوان هر لحظه از موقعیت افراد اطلاع پیدا نمود. به همین دلیل به ردیابهای آهنربایی ردیاب شخصی نیز گفته میشود. ضمن اینکه اکثر این ردیابها مجهز به یک میکروفون داخلی هستند و براحتی در مواقع لزوم با یک تماس ساده می توان صدای محیط اطراف را شنید و از برقراری امنیت اطمینان حاصل نمود.

همچنین با قرار دادن ردیاب بیسیم در کیف و یا چمدان هایی که حاوی اشیای گرانبها هستند می توان از این وسایل بطور کامل و بی دغدغه محافظت نمود. زیرا ردیابهای قابل حمل دارای هشدار حرکت هستند. به این معنا که به محض حرکت و جابجایی ردیاب برای شماره های از پیش تعیین شده به عنوان مدیر ردیاب پیامک هشدار ارسال می شود و همچنین می توان طوری آن را تنظیم نمود که علاوه بر پیامک با شماره های مشخص شده تماس هم از سمت ردیاب گرفته شود.

همانطور که تا اینجا گفته شد ردیاب های آهنربایی ساده و کوچک و

سهل الوصول و در عین حال پرکاربرد هستند و از این رو بسیار پرمخاطب و مورد توجه می باشند.

ردیاب های آهنربایی چیرکار ضمن داشتن تمام خصوصیات یک ردیاب فوق پیشرفته دارای سرور اختصاصی و نرم افزار اندروید و وب اپلیکیشن آیفون هستند.

همچنین gps ردیاب های آهنربایی چیرکار با بسته بندی مخصوص شرکت نگهبان سیستم در کیف های برزنتی برای نگهداری هر چه بهتر ارائه میگردند. این کیف های محافظ ردیاب که برای اولین بار در ایران به سفارش شرکت نگهبان سیستم تولید شده است ضمن ایجاد زیبایی ظاهری شرایط هر چه بهتر برای استفاده از gpsردیاب آهنربایی چیرکار را فراهم آورده است. این کیفها در ابعاد  60×40×30  و با برند چیرکار تولید شده اند. جنس این کیفها برزنتی می باشد که در برابر سرما و گرما و رطوبت و آب خوردگی از ردیاب محافظت میکنند.

 


بخش سوال و جواب درباره محصول :