برچسب‌ها

چشم خطی پارکینگ cctv پی ال سی ردیاب آهنربایی اعلام حریق مداربسته سوکت فابریک دزدگیر پژو اینترنتی اماکن نصب دوربین مداربسته دستگاه حضور و غیاب پراید مجیکار فابریک پک دوربین مدار بسته ریموت کنترل چیتا ردیاب موتور چشم لیزری دزدگیر دزدگیر تصویری دزدگیر ماهواره ای دزدگیر خانه دوربین chaircar فروش بیم خطی ردیاب ماشین دزدگیر کلاسیک کنترل چیرکار plc تصویری چشم دزدگیر اماکن 5500 فایروال تلفن کننده دزدگیر آپارتمان خودرو خرید ریموت مخفی ردیاب ریموت همکار استیل میت کنترلر موبایل بک سنسور هاوال پک دوربین مداربسته رله tracker sony DVR silex پایه دوربین مداربسته ریموت تصویری چشمی لیزر دید در شب چشم دزدگیر اتومبیل هواتای سیمکارتی هارد matrix میکروفون قیمت دوربین مداربسته زنوتیک بیسیم 206 نصب خرید دی وی آر classic ارزان پارادوکس MAGICAR GPS ip تله ماتیکس 4کانال دیجیتال فک دیتکتور دستگاه کنترل تردد ردیاب خودرو تعمیر دزدگیر منزل پیشرفته سامسونگ دوربین مداربسته laser GPS ahd دزدگیر پراید جدید ارزان قیمت پژو استندالون دزدگیر ماجیکار آژیر ماجیکار جی پی اس سنسور ساده سایلکس دوربین مداربسته چیرکار 4net فروشگاه ردیاب فابریک قیمت لیزری سوکت کلاسیک ماتریکس دزدگیر اماکن N1 ترکر

نماد اعتماد الکترونیکی

جدید
دستگاه حضور و غیاب ZKT مدل XF20

دستگاه حضور و غیاب AI09F

( 2232 )

خرید دستگاه حضور و غیاب پیشرفته مدل AI09F

ظرفیت اثر انگشت 15000

ظرفیت تشخیص چهره 5000

قابلیت کارت و رمز عبور   دارد

ظرفیت تردد 500000

منو و سخنگوی فارسی

تاریخ شمسی

قابلیت انتقال اطلاعات از طریق شبکه، فلش مموری و خروجی رله

11,550,000 تومان بدون مالیات.

افزودن به لیست دلخواه

دستگاه حضور و غیاب 

دستگاه حضور و غیاب یک فناوری مربوط به مدیریت حضور و غیاب کارکنان است که در سازمان‌ها، شرکت‌ها، و ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها برای ثبت و نظارت بر حضور و غیاب کارکنان در محل کار به کار می‌روند. از طریق اسکن اثر انگشت، کارت حضور، پین‌کد و یا ترکیب اینها، اطلاعات مربوط به زمان ورود و خروج کارکنان ثبت و ذخیره می‌شود.

استفاده از دستگاه حضور و غیاب مزایایی از قبیل دقت بالا در ثبت حضور و غیاب، افزایش بهره‌وری کارکنان، کاهش اشتباهات دستی، اطلاعات دقیق برای مدیران در مورد حضور کارکنان، و ایجاد شفافیت و امنیت بیشتر در محیط کار را فراهم می‌آورد. از این روش‌ها برای بهبود مدیریت منابع انسانی و افزایش کیفیت خدمات استفاده می‌شود.

مدل Ai09F امکان شناسایی تردد از طریق تشخیص چهره، کارت و رمز عبور را فراهم می کند و با توجه به کیفیت، کارایی و قیمت مناسب آن طرفداران زیادی را در مدت زمان کوتاهی به خود جلب کرده است.دستگاه حضور و غیاب Ai09F امکان تخلیه اطلاعات از طریق USB، وای فای و شبکه را داراست.

Ai09F همچنین دارای سنسور اثر انگشت و Visible Light میباشد.( قابلیت تشخیص چهره با ماسک )

این دستگاه دارای منوی کاربری بسیار آسان می باشد و تمامی منو های ان به زبان فارسی بوده درضمن سنسور تشخیص چهره آن امکان شناسایی در کمتر از نیم ثانیه را دارا می باشد. همراه دستگاه دو نرم افزار حضور و غیاب رایگان و حقوق دستمزد ارائه می شود که پردازش اطلاعات و تردد ها را با توجه به الگوی کاری که تعریف می کنید انجام می دهد.اگر شرکت یا مجموعه ای کوچک یا متوسط دارید و به دنبال دستگاهی با کیفیت و قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما مدل Ai09F می باشد.

آیا خرید دستگاه حضور و غیاب الزامی است؟

 دستگاه حضور و غیاب ابزاری الکترونیکی به منظور ثبت اطلاعات ورود و خروج کاربران و نظارت دقیق بر عملکرد آنان بوده و بدین صورت انجام محاسباتی چون کارکرد روزانه و ماهانه، ماموریت و مرخصی، اضافه کار و در نهایت، میزان حقوق و دستمزد افراد در کمترین زمان و بالاترین دقت برای مدیران مجموعه های بزرگ و کوچک امکان پذیر است.سیستم های حضور و غیاب را میتوان به دستگاه های تشخیص چهره،کارتی،اثرانگشت و ...  تقسیم کرد و  سیستم حضور غیاب، در اغلب مراکز اداری، نظامی، سازمانی، بیمارستانی، آموزشی، ورزشی و... استفاده می‌شود.

بخش سوال و جواب درباره محصول :