برچسب‌ها

chaircar ماجیکار MAGICAR موبایل plc سوکت 4کانال فایروال N1 5500 ریموت تصویری فروشگاه پی ال سی ساده ahd دید در شب دزدگیر پراید دوربین مداربسته تصویری قیمت دوربین مداربسته ارزان قیمت مجیکار سنسور هاوال سوکت فابریک رله GPS جدید دزدگیر اماکن پارادوکس پیشرفته دزدگیر کلاسیک اعلام حریق دزدگیر ماجیکار اینترنتی مخفی سیمکارتی ردیاب ردیاب فابریک classic DVR ماتریکس sony پژو دی وی آر قیمت آژیر دستگاه حضور و غیاب زنوتیک 4net سامسونگ کنترلر خرید ریموت تعمیر همکار چیرکار سایلکس پراید ارزان لیزر بیسیم ip ریموت دستگاه کنترل تردد چشمی کلاسیک دزدگیر دوربین ردیاب موتور پایه دوربین مداربسته هارد پارکینگ دوربین مداربسته چیرکار فک بیم خطی مداربسته دزدگیر آپارتمان دزدگیر تصویری میکروفون خرید دزدگیر اتومبیل خودرو مادون قرمز فروش چشم خطی استیل میت کنترل چشم دزدگیر اماکن چشم ردیاب ماشین دزدگیر ماهواره ای بک سنسور هواتای تله ماتیکس چیتا تلفن کننده پک دوربین مدار بسته اماکن ریموت کنترل 206 دزدگیر منزل tracker matrix silex فابریک laser GPS دیتکتور دزدگیر پژو چشم لیزری جی پی اس استندالون cctv نصب لیزری ترکر دیجیتال beam sensor پک دوربین مداربسته نصب دوربین مداربسته پارکینگ سنسور

نماد اعتماد الکترونیکی

جدید

دستگاه حضور و غیاب AI09F

( 2232 )

خرید دستگاه حضور و غیاب پیشرفته مدل AI09F

ظرفیت اثر انگشت 15000

ظرفیت تشخیص چهره 5000

قابلیت کارت و رمز عبور   دارد

ظرفیت تردد 500000

منو و سخنگوی فارسی

تاریخ شمسی

قابلیت انتقال اطلاعات از طریق شبکه، فلش مموری و خروجی رله

11,550,000 تومان بدون مالیات.

افزودن به لیست دلخواه

دستگاه حضور و غیاب 

دستگاه حضور و غیاب یک فناوری مربوط به مدیریت حضور و غیاب کارکنان است که در سازمان‌ها، شرکت‌ها، و ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها برای ثبت و نظارت بر حضور و غیاب کارکنان در محل کار به کار می‌روند. از طریق اسکن اثر انگشت، کارت حضور، پین‌کد و یا ترکیب اینها، اطلاعات مربوط به زمان ورود و خروج کارکنان ثبت و ذخیره می‌شود.

استفاده از دستگاه حضور و غیاب مزایایی از قبیل دقت بالا در ثبت حضور و غیاب، افزایش بهره‌وری کارکنان، کاهش اشتباهات دستی، اطلاعات دقیق برای مدیران در مورد حضور کارکنان، و ایجاد شفافیت و امنیت بیشتر در محیط کار را فراهم می‌آورد. از این روش‌ها برای بهبود مدیریت منابع انسانی و افزایش کیفیت خدمات استفاده می‌شود.

مدل Ai09F امکان شناسایی تردد از طریق تشخیص چهره، کارت و رمز عبور را فراهم می کند و با توجه به کیفیت، کارایی و قیمت مناسب آن طرفداران زیادی را در مدت زمان کوتاهی به خود جلب کرده است.دستگاه حضور و غیاب Ai09F امکان تخلیه اطلاعات از طریق USB، وای فای و شبکه را داراست.

Ai09F همچنین دارای سنسور اثر انگشت و Visible Light میباشد.( قابلیت تشخیص چهره با ماسک )

این دستگاه دارای منوی کاربری بسیار آسان می باشد و تمامی منو های ان به زبان فارسی بوده درضمن سنسور تشخیص چهره آن امکان شناسایی در کمتر از نیم ثانیه را دارا می باشد. همراه دستگاه دو نرم افزار حضور و غیاب رایگان و حقوق دستمزد ارائه می شود که پردازش اطلاعات و تردد ها را با توجه به الگوی کاری که تعریف می کنید انجام می دهد.اگر شرکت یا مجموعه ای کوچک یا متوسط دارید و به دنبال دستگاهی با کیفیت و قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما مدل Ai09F می باشد.

آیا خرید دستگاه حضور و غیاب الزامی است؟

 دستگاه حضور و غیاب ابزاری الکترونیکی به منظور ثبت اطلاعات ورود و خروج کاربران و نظارت دقیق بر عملکرد آنان بوده و بدین صورت انجام محاسباتی چون کارکرد روزانه و ماهانه، ماموریت و مرخصی، اضافه کار و در نهایت، میزان حقوق و دستمزد افراد در کمترین زمان و بالاترین دقت برای مدیران مجموعه های بزرگ و کوچک امکان پذیر است.سیستم های حضور و غیاب را میتوان به دستگاه های تشخیص چهره،کارتی،اثرانگشت و ...  تقسیم کرد و  سیستم حضور غیاب، در اغلب مراکز اداری، نظامی، سازمانی، بیمارستانی، آموزشی، ورزشی و... استفاده می‌شود.

بخش سوال و جواب درباره محصول :